The moment of truth

ALLMÄNT
är du kär i någon: Ja, Jonas
vad gör du om ett år: firar att jag fyller nitton
önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, skulle vara skönt att vara någonstans där man inte känner någon.
tänker du på självmord: Det händer, inte för att jag någonsin skulle falla mig i att göra det.
vill du ha fler piercingar: Naveln skulle vara fint
vill du ha fler tatueringar: Ska göra en med Denise efter sommaren
dricker du: Vilken nybliven arton-åring gör inte det?
vilket shampoo använder du: Catwalk
vilken parfym använder du: Ralph Lauren Rocks
vilka skor använder du: Vita tygskor från H&m, svarta pumps från DonnaGirl
vad är du rädd för: Att förlora någon jag älskar
gillar du att tvätta: Så länge det är frivilligt
gillar du bergochdalbana: Faktiskt inte. Min oroliga mage tillåter inte sån

HAR DU NÅNSIN..
gråtit över en pojke: Ja, många tårar har runnit för det.
gråtit över en flicka: Oh ja, mer än för pojkar tror jag. Att svika en vän eller bli sviken svider himla mycket mer än om det är en kille som gör det.
ljugit för någon: Ja, vilket har satt mig i jobbiga situationer back in the days
varit i slagsmål: Inte allvarliga
blivit arresterad: Adrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0