Åh-hej, åh-hå

Det är härligt hur mycket man kan få gjort när man väl kommer igång. Jag ryckte upp Jon, Sebbe och pappa mitt i Bondfilmen och sa att nu jävlar ska vi slänga alla möbler som står ute på balkongen och bara väntar på att få flytta till soprummet. Sagt och gjort, vi tog pirran och bar och rullade ner möblerna som skulle slängas. Sen tog jag tag i pappas garderob och städa den också, så att vi kunde slänga den trasig byrån. Tvättstugan fick jag ta imorrn istället, eftersom pappa inte hade bokat någon tid. Så imorgon efter skolan blir det bara direkt hem till tvättstugan - woho!

På tisdag ska jag försöka få igång pappa att gymma. Jag tänkte åka till hans jobb efter skolan och släpa ner honom till gratis-gymmet som de har inne på regeringskansliet. Hoppas bara att jag orkar efter en hel byggdag och studieforumet efteråt...

SO LONG READERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0