Ångest

image191Efter ett lov och en försovning är det inte kul att ställa klockan på 06.00. Speciellt inte när klockan är över tio och jag inte ens är trött. Jag skulle lika gärna kunna gå ut nu och ira runt på stan halva natten. Inte ens då skulle jag vara trött - känns det som. Tänk om man ändå kunde sussa lika sött som Mickis här på bilden bredvid.

Men nu ligger i min nybäddade säng och hör hur min pojkvän, som äter avokadomacka, smaskar i telefonluren och självklart smattrandet från tangenbordet. Nu blev jag påmind om att jag inte har ätit någon middag. Inte mer än en apelsin och två rostmackor. Jonas tycker att jag borde gå upp och äta något, annars kommer jag få ännu svårare att sova. Problemet är att jag har borstat tänderna för inte alls så länge sedan och då kommer maten inte smaka något gott. Plus att vi har knappt någon mat hemma.

Jaja, nu babblar jag på om alla i-landsproblem igen. Ha det gött och dröm söta drömmar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

ser skön ut!

2008-03-04 @ 11:22:54
URL: http://sbergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0