being with you makes me complete

Nu var det ett tag sen jag skrev, känns det som... Jag har ingen koll på någonting längre känns det som alltså. Vet knappt vilken dag det är. Men så ska det vara på lov!

Igår var det tänkt att vi (jag, Jon och Denise) skulle på fest i Gustavsberg - men det blev inte av. Så istället åkte vi till en kompis till Mia som bodde ute i Älta. Det var typ fett chill där med massa sköna människor. Men vid tolv ungefär rullade vi vidare till Storängen och träffade Stoffe och hans kompisar. De var typ övertaggade och lyssnade på 60tals musik och dansade bugg. Det var typ askul! Men vid två ungefär drog vi oss hemåt till Odenplan och gick och la oss.

Idag träffade jag Emmeli. Vi möttes upp på slussen och åkte hem till mig sedan för jag skulle ha tvättstugan - som alltid. Det var typ jättehärligt att träffa Emmeli igen. Hon liksom förstår en som ingen annan gör. Hon stannade på middag också och sedan kom Mia. Mia skulle sova hos mig och Emmeli skule tillbaka till Joel (de två bor ensamma hemma hos Joel nu, fett mysigt). Mia och jag gick och köpte godis och sedan sappade vi runt lite på tv, sen kollade vi på CSI och efter det en Wallander film som jag har hemma (det var samma som gick på tv4 idag, alltså Fotografen, men vi missade den eftersom vi kollade på CSI så det var jäkla tur att jag hade den hemma!). Under filmen gjorde jag och Mia värsta "superkuren". Hon använde min hemmagjorda peelingkräm och sedan la vi värsta lagret av nivea kräm i ansiktet. Hur underbart som helst!

Nu har Mia somnat i soffan. Hur söt som helst! Ska nog stänga av datorn och fortsätta kolla på Jay Leno. Godnatt kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Guess who.

har inte jag sagt att ni inte ska ha kul! :)

Hälsa alla och krama jonet från mig.

2008-03-25 @ 01:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0