I only wanted to begin

Lucas är fett mesig egentligen... han i one tree hill alltså. Han typ grinar fett mycket!

Anyway! Tänkte bara säga godnatt typ. Jag känner för att skriva men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag fick ett sms från Denise för ett tag sen då hon sa att hon hade gjort illa knär igen. Sträckt och gjort en knut på yttre ledbanden(!). Inte kul och nu är jag bara ännu mer orolig för att hon ska göra illa sig rejält där ute i skidbackarna!

Jag saknar hennes familj också - min extra familj. Jag brukar ju alltid vara hemma hos henne på tisdagar men nu är hon ju bortrest med Elin så jag får vara hemma istället. Själv. För pappa ska bort på någon middag.

Aja nu ska jag försöka sova i alla fall. Ska ju upp tidigt imorrn för att gå upp och bygga - i den kalla jävla bygghallen. Man skulle vara så himla mycket mer pepp om dagen började lite senare. Åtta känns så hårt att gå upp och bygga. Plus att ingen kommer igång egentligen förrän efter lunch.

Sov gott nu mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Shebashtian

Cok coolt att knyta knutar på korsbanden! haha låter illa ju.

Och det där med bygghallen, haha du vet inte vad som väntar dig.

2008-03-11 @ 00:59:08
URL: http://omoral.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0