I'm such a nerd

Godmorgon, mina vänner. Nu har jag legat vaken ett tag, kan helt enkelt inte somna om. Kanske är det Mia som har förstört min dyngsrymt eller kanske var det för att jag sov i bastuvärme eller kanske var det för att jag hade sovit i elva timmar? Vi skyller på Mia, hehe.

Jonas ligger och läser VeckoRevyn (manligt) och jag sitter här. Funderar på att spela lite The Sims men då finns risken att jag sitter här hela dagen och Jonas har börjat tröttna på det... Så jag får väl ta och respektera honom och låta The Sims vara ett tag. I'm such a nerd...

Kommentarer
Postat av: L.

Blivit helt ddålig på att svara :(
L.O.V.E

2008-03-23 @ 12:24:51
URL: http://klittan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0