jag gillar det - som min bästa vän skulle säga om hon var här nu

Igårkväll kom jag hem till mamma och fick öppna med egen nyckel för hon hade inte slutat jobba än! Vi åt vegitarisk lasagne som var så himla god och sedan avslutade vi torsdagen med godis, te och en gammal klassisk film (att anlägga en brygga, eller något sånt). Imorse startade vi dagen med fruktsallad och världens godaste bröd - och självklart te. Sedan bar det av till gymmet på mammas jobb och vi satte igång med vårat träningspass.

Efter träningen gick mamma och jag till ett café och delade på en macka och en morotskaka. Till den här gången hade vi lärt oss att inte ta för mycket, deras bakelser är otroligt stora. När vi sedan gick därifrån mötte vi Mattias efteråt för vi satt på fiket precis vid honom. Så vi stannar och pratar lite och jag inser att jag är otroligt kissnödig så jag följer med honom upp för att kissa innan jag möter Jonas och Sebbe. Meen jag blev kvar lite längre. Följde nämligen med honom till pizzerian så han fick sällskap, plus att jag inte har träffat honom på jättelänge så det var trevligt att få prata lite med honom. Jag insåg nu när jag var med honom att jag saknar honom mer än vad jag trodde. Vi bestämde i alla fall att vi skulle ha en filmkväll hemma hos honom imorgon.

När jag var påväg hem och skulle gå på skarpnäck tåget så var det en högljudd kille som pratade i telefon och jag följde honom med blicken genom fönsterrutorna på tåget och såg då att han totally spanade in min rumpa. Han liksom stannade upp och kollade på den och gjorde en sådan där grimars "jag vill inte lämna dig här alldeles ensam, lilla rumpa". Hahaha! Han kollade i alla fall verkligen in den och efter det gick jag med huvudet högt enda (ända, hehe) tills jag kom hem.

Det krävs så lite för att jag ska må bra!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vad bra :)

2008-03-14 @ 17:03:45
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Y

haha! oh yeah! som i filmen cayote ugly "i have never had a guy lookin at my ass for 13 blocks".. när han går svara han "and i was only lookin at your ass for the first five blocks"! yeah right! ;)

2008-03-14 @ 17:06:47
URL: http://yjustlife.blogg.se
Postat av: mia

att angöra en brygga:) hah den är fett kul!
klart han spanade in din rumpa, tight ass!

2008-03-14 @ 17:07:17
URL: http://mijii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0