Live your life with eyes wide open

Nu har jag suttit och läst bloggar och tänkt på livet ett bra tag. Ska jag vara ärlig så är jag jävligt trött på mig själv. Jag är trött på hur jag alltid söker efter det dåliga. Jag kan inte vara lycklig för jag väljer alltid att låta de negativa sakerna ta över. Så nu ska jag istället bortse från allt dåligt och bara tänka på bra saker. Jag ska bara se framåt och inte bry mig om det som möjligtvis skulle göra mig ledsen.

Sen så är jag ensam hemma och är uttråkad. Ring gärna om ni vill att jag ska åka någonstans - jag bangar inte.


Kommentarer
Postat av: mia

haru nått speciellt för dig i helgen älsk?

2008-03-10 @ 16:55:03
URL: http://mijii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0