loneliness is a state of mind

Idag har det hänt mycket ska jag säga er!

Började dagen med att små tjafsa med Jonas (som vanligt kan man nästan säga) och sedan bar det av in till stan för att möta upp Mickis som skulle köpa skor eftersom hon hade fått, bland annat, ett presentkort i artonårs present. Efter det åkte jag hem till skarpnäck och mötte upp Linda. Hon och jag gick och köpte gottgott på konsum och sedan smaskade vi i oss det hemma hos mig. Självklart köpa vi för mycket så båda två var helt spyfärdiga när vi sedan gick mot tunnelbanan. Jag skulle till mamma på middag, komiskt nog, och Linda skulle hem och plugga.

När jag kom hem till mamma var middagen storsätt klart och på min lilla sprungrunda dit insåg jag att mat var precis vad jag behöve efter allt socker. Middagen blev ett riktigt halleluja-moment, som Krichti skulle kallat det.

Nu är jag hemma igen och skriver i bloggen som vanligt. Fast det var ett tag sen nu. Men jag har inte riktigt något att skriva om. Och jag vill ju inte tråka ut mina 25 läsare ;)

Snart kommer Jonas över och då ska vi väl se på film och smaska godis eller något sådant. Pappa är inte hemma och jag har ingen aning om vart han är - borde kanske ringa honom?

Kommentarer
Postat av: emmeli

det känns som janne är ute och roar sig mer än en själv. :P

2008-03-08 @ 11:42:38
URL: http://emsan.blogg.se
Postat av: emmeli

ZABINA skriv mer, en massa mer! helatiden jag vill läsa en massa mer mycket mer mermermer :D

2008-03-09 @ 22:00:58
URL: http://emsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0