oh I cried and I cried for you to love me, love me...

Dissade just erbjudandet att plattånga Denise hår för att blogga så nu får jag se till att skriva något vettigt!

Det är mycket som har tyngt mig på senaste, kanske är det en av anledningarna till varför min mage inte ville sammarbeta med mig igår natt. Jag bär på så mycket saker och vet inte vem jag ska prata med eller hur jag ska formulera mig. Jag drömmer om ett annat liv nästan 24/7 - ett liv där jag har gjort andra val, prioriterat olika och fokuserat mer på mig själv och mina behov. För jag lever för mina vänner och min familj det är liksom så. Som det här med jobbsökandet - jag kommer knappt ihåg vad det var jag ville göra från början, vad som motiverade mig till att söka jobb, nu känns det bara som att jag gör det för att inte göra mina föräldrar besvikna - framför allt mamma.

Det sköna är att jag har Denise. För de här sakerna jag bär på förstår bara Denise. Hon är den enda jag kan prata med om allt det här. För de andra säger bara det de tror jag vill höra, eller förstår mig inte helt enkelt. Men Denise är ärlig och säger det hon tror är bäst för mig och hon är den enda som förstår mig fullt ut. Hon kan mig liksom innan och utan och tänker som jag.

Aja jag är för trött för det här nu, och jag ska hålla mig uppe ett tag till eftersom vi ska sällskapa Danne som kommer ha en lång dag framför sig. Kanske bloggar igen senare när jag tänkt lite mer.

Kommentarer
Postat av: Denise

Det finns ingen som jag älskar såsom jag älskar dig.

2008-03-04 @ 22:57:01
Postat av: Mam

Sök inte jobb för min skull! Jag trodde du behövde pengar och arbetslivserfarenhet. (Inte för att jag fattar hur du ska klara dig utan.)
I framtiden gör vi annat ihop än snackar jobb. Det blir din egen sak att lösa.
Stor, närapå överbeskyddnade, kram!

2008-03-05 @ 10:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0