pappa snarkar jättehögt - så ni vet (:

Jag har en sticka i handen, handflatan. Det gör jätteont och jag försökte gräva ut den med en pincett - men det funkade inte... oj jäklar nu snöar det igen. I alla fall, eftersom jag inte lyckades peta ut stickan trots att jag grävde resulterade det endast i att jag nu har en grop med en sticka i i min handflata - en blödande grop till och med. Men inte hindrar det mig från att skriva om det! För visst var det otroligt intressant och ni bara kände "shit, hon är verkligen unik i sitt berättande"?

Nu kollar jag på Conan O'Brian och Jonah Hill (spelar i "supersugen" bland annat)är gäst där. Fy fan vad han är rolig alltså, så jävla skön. Han är fan min nya idol alltså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är jonah hill?

2008-03-20 @ 14:10:19
Postat av: zabina

googla på namnet, vem du nu är (:

2008-03-20 @ 19:45:18
URL: http://zabbeliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0