Party on

Ikväll har jag varit hemma med Jonas och pappa. Det var otroligt mysigt trots att jag och Jonas småtjaffsar stup i kvarten (börja bli ganska trött på det här). Nu kollar vi på scrubs, som alltid, och jag har fått fotmassage av Jonas och sedan masserade pappa mina axlar. Det behövdes verkligen efter träningspasset med mamma. På något sätt lyckades hon och jag köra den hårdaste träningen hitills, trots att ingen av oss hade ätit och vi kom fram till att ta ett kort pass. Det resulterade i att vi körde intensivträning i 20min och efter det var vi helt slut.

Och självklart har mitt beroende inte blivit lugnare... Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta på The Sims 2 och spela enda tills jag och pappa gick och mötte Jonas vid Ica. Och Linda den här gången gick jag faktiskt och åt - helt själv!

Jag hade en helt underbar kväll med Mia också. Jag kom till henne efter en teaterföreställning som mammas två väninnor hade (så bra!). Mia och jag pratade hela kvällen om allt och inget. Även när vi var tysta pratade vi. Även när vi var för trötta för att forma läpparna så pratade vi. Det är som att samtalsämnena aldrig tar slut. Oavsätt hur mycket vi pratar så kommer det alltid nya saker att säga. Säger man något så förknippar man det med något annat och så går det runt, runt, runt. Tills någon av oss tillslut somnar av ren utmattning. Helt enkelt perfekt.

Idag skulle jag ha träffat Denise också. Jag var verkligen på humör för att parta loss med henne. Men pappa är inte på topp humör och jag, ja, blev väl orolig eller något. Så jag stannade hemma. Lite sällskap skadar ju inte. Plus att jag inte har sett honom så mycket på sista tiden... vi har en tendens till att missa varandra hela tiden.

Imorgon kanske vi ska måla om förrådet! Pappa vill ha både väggar och tak i grått. Så länge han blir glad av det så går jag med på det. Han måste ju få inreda något av rummen vi har i vår lilla lägenhet (som förövrigt börjar bli riktigt fräck!).

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är så stolt över dig, min egna Simbo ;D

2008-03-22 @ 10:52:47
URL: http://klittan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0