sleep tight, right?

Nu har jag kämpat med bloggen ett bra tag, tack vare blogg.se som var typ överbelastat eller något. Jag tror att jag är trött men eftersom jag bara legat hemma hela dagen så är jag väldigt rastlös och vill bara göra massa saker. Det är vid sånna här tillfällen jag börjar möblera om i rummet, måla om eller städa hela lägenheten... men imorgon är det skola och jag måste gå och lägga mig. Känns jävligt onödigt med tanken på att vi bara har en halvtimmes lektion, sedan ska jag, Jonas, Mats (vår bygglärare) och Jonas pappa åka hem till Jonas och planera lite för friggebon.

Så med detta säger jag godnatt antar jag. Densise är hemma igen! Dock var jag största klanten och kollade inte till mobilen så jag total missade henne... Men det har varit rätt skönt att bara vara hemma - käka fruktsallad och kolla på wallander.

Om morgondagen blir som jag har planerat kommer jag träna med pappa också. Fast jag tvivlar på att det kommer bli genomfört. Han ska ju "jobba över" så det blir lite knepigt att klämma in ett träningspass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0