Sleepover!

image178Varken i fredags eller i lördags kom vi iväg någonstans. På fredagen satt vi bara hemma hos Sebbe (vi är Sebbe Jon, Mickis och jag) och chillade. Mickis drog i för sig iväg sen vid halv tolv för hon ville verkligen ut. Resten av oss chillade vidare med två avsnitt av Scrubs och sedan var det hemgång för min och Jonas del - sebbe var ju redan hemma (:

Nu i lördags blev det ungefär samma sak. Jonas var redan hemma hos mig och sen kom Sebbe, Nille och Cissi över och sedan Mia. Vi kollade på melodifestivalen och diskuterade Nilles sexuella läggning och sedan drog Nille och Cissi iväg för att träffa Mickis och Danne inne vid slussen. Vi letade försiktigt efter fest men lyckades inte denna kväll heller. Vilket inte var så farligt i för sig. Jag, Mia, Jonas och Sebbe körde istället "Fia med Hutt" och hade det väldans kul. Jag och Mia utvecklade våran dans så nu har vi hela 4 moves i vår korigrafi!

Och en sådan lyckad kväll måste ju sluta med sleepover - för efter allt flummande och skrattande ville man inte säga hejdå till världens bästa killar. Så det sov över istället och det gjorde verkligen kvällen tycker jag. Mia och jag var så jävla trötta sen efter att ha suttit uppe med två svullon som ville ha bacon-och-ägg-macka mitt inatten. Och jag fick mitt ryck med städning igen och städa hela köket och vardagsrummet (jag gjorde till och med ren fläckten - både ute och inne - USCH). Så sen när vi skulle sova låg Jonas och Sebbe och skrattade och flabbade och både jag och Mia var helt enkelt för trötta för att skratta så vi somnade bara tryggt in till deras viskande och fnissande.

Nu har Mia gått och Jonas och Sebbe är kvar. De sitter inne på facebook och kör "mob wars" som tydligen har blivit en väldigt viktig sak i deras liv. De sitter vid det 24/7 och pratar om det så ingen annan förstår - men visst är det charmigt?





Och pappa, den lilla parven, var ute hela natten igår! Han är ju fan mer ungdomlig än vad jag är! Så kom han hem sen vid tolv på morgonen, eller vad klockan var, med donken-mat, en halv platta öl och väldans tuffsigt hår. Det är en riktig Wahlström det - eller inte. ;)

Nej nu ska jag väl städa upp lite i mitt rum, det ligger ju massa madrasser och täcken och kuddar över allt. Delvis för att sebbe och jonas fick värsta rycket mitt i natten och skulle kasta kuddar omkring sig...

Åh JUSTE ja! Jag har färgat håret också! Nu är det brun-rött och jag blev väldans nöjd faktiskt. Jag saknar självklart redan mitt blonda hår men det här känns mer praktiskt nu och så är jag lite trött på att se så liten och fjortis ut med mitt blonda hår. Det är alltid skönt med en förändring också.

Bilder från när Jonas och jag åkte hem från Ikea, bussresan som tog 40min.
  

Kommentarer
Postat av: mia

haha jon och sebbe är ju helt sötsas när dom sover!

2008-03-02 @ 17:01:38
URL: http://mijii.blogg.se
Postat av: Shebashtian

Mhm, förutom att ngn har handen i en helt omänskligt onaturlig vinkel. haha

2008-03-02 @ 18:45:58
URL: http://omoral.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0