sträck på ryggen nu, Zabina!

Jag ligger här i min sköna säng och kollar på "view from the top" - en film som handlar om att följa sina drömmar i stort sätt (men ingenting är värt det om man inte har någon att dela det med). Så självklart fick det mig att börja tänka på livet och drömmar och allt sånt där.

Jag har sådan lust att följa mina drömmar. Problemet är bara att jag inte vet vad jag drömmer om än. Jag har inga speciella mål eller drömmar om mitt liv. Men jag längtar ändå tills jag är stor nog att göra vad jag vill. Tills man har någon slags stadig ekonomi och kanske mer styrka och tro på sig själv.

För jag känner verkligen att jag har någon dröm, djupt inom mig, och när jag ser sådana här filmer känns det verkligen som att allting kommer lösa sig. Jag kommer också få min chans att leva ut alla mina drömmar och inre passioner.

Jag är så peppad på att komma ut i arbetslivet och tjäna mina egna pengar och känna att jag gör något med mitt liv. Jag hoppas bara att den här känslan följer med mig till hemköp imorgon.

Kommentarer
Postat av: emmeli

YOU CAN DO IT BABY!

2008-03-03 @ 16:22:01
URL: http://emsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0