This is not the top

Jag lyckades installera The Sims 2! Äntligen! Så hela kvällen har jag suttit som klistrad vid datorn, har inte ens kollat till mobilen som jag annars gör varje minut. Men det är najs! Jag har gjort mig själv och min blivande make James (inget illa menat, Jonas) och mitt barn Baby. Jag och min James planerar att skaffa barn inom en snar framtid, vi måste bara få i ordning ekonomin och se till så allt går bra för Baby. Vi vill ju att hon blir en eftertraktad elev med bra betyg.

Jag insåg nu att det är otroligt lite jag vet om mina vänner. Jag har inte varit särskillt mycket vän till någon på sistone känns det som. Men jag har behövt lite tid för mig själv nu. De som läser läste nog det jag skrev för några dagar sedan om att jag inte mådde bra. Så jag har verkligen behövt den här tiden med mig själv. Men nu när man sakta men säkert blir uppdaterad igen, känns allting lite surt. Jag är så blind, så blåögd, för det mesta. När man sedan får höra det ena och det andra känns det ibland som att allt går utför. Med mig framför allt. Vart är jag när allt det här händer? Jag vill vara en bättre vän än så här.

Men jag är jätteglad att The Sims 2 fungerar! Nu kan jag sluta spela MobWars och fokusera mer på familjelivet (med min så kallade "simar" alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0