tillsammans är man mindre ensam

Idag är Mickis 18år! Tänka sig! Så mina tankar går till henne och jag hoppas hon får en lyckad födelsedag.

Förövrigt: Jag har nu investerat i en skinnjacka - tack vare mamma och pappa! Och jag ska snart ut och möta Jonas vid bussen och det kommer vara första gången jag använder den. Är det inte koolt eller vad?! Haha, jag vet att jag är fett töntig som blir så glad för en skinnjacka men jag har faktiskt velat ha en typ så länge jag minns. SO GOOD DOH-DOH, SO GOOD - CAUSE I GOT YOU!

Anyway, nu ska jag logga in på facebook och lira lite Mob Wars och sedan ska jag ringa till Gröna Lund (de har ju lunch nu i en timme). See ya biatches!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Skinnjackor är bäst! Hur man än mår får de upp humöret ;)

2008-03-05 @ 16:24:48
URL: http://saren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0