working nine to five lalala-lala-la-lala

Hm... ingenting idag blev riktigt som jag planerade igårkväll. Min åh så härliga ringsignal var inte lika bra på att väcka som att lyssna på, vilket resulterade i att jag försov mig grovt. Som tur var hade jag bara en lektion idag och den är inte så himla viktig egentligen. Och inte bar det av till hemköp heller för Jonas berättade att när Kim hade gått och sökt jobb hade de sagt att han skulle mejla istället. Så jag tänkte då, nervös som jag var, att jag börjar med att mejla dem och se vad de säger. Om det säger att jag ska komma och visa upp mig så har jag inga problem med det då.

Sedan loggade jag in på min mejl och såg att jag hade fått ett mejl från Gröna Lund där de skrev samma sak i det smset som jag tidigare fått men klumpigt nog raderat. Så nu har jag numret igen och ska ringa på onsdag när jag är ledig hela dagen. För eftersom jag har haft tvättstugan hela dagen, och varit med Jonas så hann jag inte ringa - och nu har slussen stängt (öppet mellan 9 och 17).

Det är lustigt hur pepp jag blir på allting så fort det är för sent att ringa eller så... Skärpning Zabina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0