11.25

Idag ställde jag och Jonas klockan på 09.00. Eftersom vi ska upp klockan fem på måndag försöker vi vänja oss någolunda nu i alla fall. Klockan ringde klockan nio och jag blev väckt ur min ganska roliga dröm men var för trött för att orka reagera så Jonas fick snooza den här gången.

Den andra gången klockan ringde väckte den mig ur något som tydligen var en mardröm för jag vaknade helt kallsvettig med ett hjärta som slog fortare än en kanins. Det var en dröm om stress och att jag var jagad. De är väl de värsta egentligen.

Då gick jag i alla fall upp. 09.20. Nu har jag ätit frukost och funderar på att gå och lägga mig igen. Jag är så jävla trött, men jag vet ju att det inte kommer bli lättare för att jag går och lägger mig. Jag kommer bara vara ännu tröttare.

Om några timmar kommer mamma med en möbel som jag ska få och efter det ska jag hem till Mattias och kolla på Greys och sedan ska jag vidare och träffa Jonas och Sebbe förhoppnigsvis. Hoppas.

Kommentarer
Postat av: S

överambitiöst att vända tillbaka dygnet :)

(ingen aning om hur man stavar till "överambitiöst" btw)

2008-05-24 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0