För att roa sig på praktiken behöver man ibland ta till drastiska metoder

image303Det var nästa så tråkigt att jag började snusa. Men vi räddade dagen med att sola istället.

Min praktikplats är verkligen jättetrevlig. Det är snälla människor och ett ganska litet bygge vilket göra det hela mycket intimare, som en stor familj. Självklart är jag och Jonas hundarna, eller inte ens det... Fiskarna kanske.

Så vad är det för nytt vi lär oss? Att man ska sopa med en skrapa kanske. Eller att spikar studsar väldigt bra. Däremot har jag väldigt trevligt med Jonas och jag är glad att vi praktiserar tillsammans för hade jag varit där ensam hade jag seriöst gömt mig någonstans på bygget och verkligen inte gått fram förrän polisen hittade mig.


    
  

Kommentarer
Postat av: JONAS!

Javisst är det tur att vi har varandra!

Är det bara jag som ser det komiska i att jag sover på samtliga 3 bilder jag är med i?

2008-05-27 @ 18:58:55
URL: http://jonellerjonas.blogg.se
Postat av: Mam

Tack för att du finns Jonas! Vore tråkigt att behöva tillkalla polis.

2008-05-27 @ 19:10:30
Postat av: JONas!

Så lite så, jag är jättebra på att finnas :)

2008-05-28 @ 08:33:19
URL: http://zabbeliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0