getingbo

Under de soliga dagarna som har kommit och gått i tre veckor så har jag tillbringat så mycket tid som möjligt på balkongen. När jag låg ute och solade märkte jag att de var väldans massa getingar som flög in bakom vår "sopsortering". Jag antog att det var eftersom det låg gamla pizzakartongen där i, så jag tänkte inte mer på det.

Nu när vi stog ute på balkongen kom jag och tänka på det och berättade det för pappa. Så vi tog oss en titt bakom sopsorteringen. Och mycket riktigt... där hängde det ett litet getingbo (som självklart Jonas fick ta bort). Sicken tur att jag är så uppmärksam och smidig som berättar det innan det blir bebott. Tummen upp för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0