Hade jag haft möjligheten så hade jag fotat Denise och laddat upp bilden. Galet söt!

Nu halvligger jag i Denise säng och uppdaterade mig i bloggläsandet. Denise har somnat sött bredvid mig och jag tror att jag ska krypa ner och skeda med denna sköna dam. Jag älskar att vara här.

Snart har jag varit ensam hemma i 17 dagar. Inte en enda dag har jag tillbringat helt till mig själv. Jag som såg pappas resa som en möjlighet för mig att komma ikapp i mitt eget liv. Inte behöva tänka på mer än mig själv. Suck, jag måste lära mig att prioritera bättre. Snart har det gått 17 dagar och jag är mer stressad än vad jag var innan. Det ska åtminstone bli skönt att pappa kommer hem så jag slipper tänka ekonomiskt hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Bente

Hjärtat!
Jag tycker det är vackert att längta hem sin pappa så man slipper tänka ekonomiskt. Det kan någon annan göra, typ pappa! Hälsa Janne då han är åter. Vi borde få se dig snart. jag och Cornelia. Jag läser din blogg och är med dig, som din mor uttryckte det så fint på min! Kram från Bente

2008-05-22 @ 00:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0