Jag gillar det, jag gillar det starkt

Nu är jag hemma hos Denise och väntar på att det ska bli middag (viserligen åt vi precis en frenchie men lite mer mat kan jag nog trycka ner). Denise ligger och läser bantnings böcker och jag pillar navelludd. Jag kom på en konstig sak idag... alltid när jag kommer in hit i deras lägenhet tar jag ett djupt andetag och andas in doften av Dem. Det låter fett pervo men familjen Génetay har en speciell doft som ingen annan har och en doft som jag har haft med mig hela mitt liv eftersom jag sedan liten har varit på många besök här.

Det dofter hem och kärlek. Trygghet och omtanke. Jag gillar det, jag gillar det stark, som Denise skulle säga.

Titt som tätt uppdaterar jag inlägget "Önskelista (15 dagar kvar)" så att ni vet. Check it out!
Jag hoppas men förväntar mig inte att få något av det som står på lista. Så ni behöver inte känna ångest, dåligsamvete eller press om ni inte köper något till mig. Att ni finns vid min sida och grattar mig räcker gott och väl. Jag älskar Er:Denise, Mia, Emmeli, Linda, Elin, Jonas, Sebastian, Mickis

Kommentarer
Postat av: emmeli

jag vet nog vad jag ska köpa till dig :D

2008-05-21 @ 18:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0