Oh boy

Vilken kämpig dag idag alltså. Jonas och jag vaknade innan klockan skulle ringa (dvs 04.53) och gick upp på en gång och lagade gröt - som Jonas tyckte om. Sedan stressade vi iväg till tunnelbanan och kom till jobbet i tid. När vi väl var där sattes vi i arbete på en gång. Vi fick slänga plankor(!). Sedan fick vi sopa alla "golv"(!) och sedan gick vi väl hem i stort sätt, klockan 15.45. Alltså från 06.45 till 15.45, NIO JÄVLA TIMMAR.

Men det är kul, det är jättekul. Imorgon ska jag på arbetsintervju (tänka sig va, mamma?) så jag måste gå tidigare. Borde sagt till om det idag egentligen men jag hade verkligen glömt bort det. Det var tack vare Mia som påminde mig, annars hade jag missat den imorrn. Och på onsdag ska jag klippa mig - äntligen!

Nu måste jag gå och lägga mig innan jag somnar framför datorn eller blir pigg.

Sebbe kom över idag också, det var jättelänge sen jag träffade honom när det är lite lugnare omständigheter och jag hade nästan glömt bort hur dryg han kan vara. På ett bra sätt. Jag gillar verkligen Sebbe. Och han kommer på min släktmiddag på lördag också. Han är ju en del av familjen (:

Kommentarer
Postat av: S

haha, är jag verkligen dryg?

2008-05-26 @ 22:53:18
Postat av: JONAS!

drygast

2008-05-27 @ 13:54:29
URL: http://jonellerjonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0