Pappa är hemma!

Nu är pappa hemma igen och jag hann precis städa klart badrummet innan han knata in genom dörren. Han hade med sig massa choklad till mig, bland annat choklad som man doppar i varm mjölk (det var jättegott, smakade som att det var grädde i).

Imorgon ska jag ha slutprov i byggteori, på min lediga dag, och sedan är det praktik i två veckor som gäller. Det känns väl någolunda lugnt egentligen förutom att ni känner mig och Lugn är inte mitt mellannamn. För jag ska vara på Telefonplan klockan 06.45 på måndag, vilket betyder att jag måste gå upp klockan fem för att hinna äta frukost. Och sedan på tisdag klockan 16.00 ska jag på arbetsintervjuen och det känns lite halvjobbigt att jag kanske måste gå tidigare från praktiken när jag precis kommit dit. Ger kanske inte det seriösaste intrycket. På onsdag har jag bokat en klipptid också, fast det är klockan 17 så jag borde inte behöva missa praktiken för det.

Pappa är hemma! Här kan ju inte sitta hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0