Schteker på balkongen

Nu ligger jag på balkongen med Jonas och försöker bli lite solbrun. Efter tävligen igår "vem är vitast?" kände jag att jag INTE vill vinna. Så nu ska jag ligga här hela dagen, typ.

Igår när jag kom hem mötte Jonas mig vid porten och sen när vi kom upp bad han mig vänta på balkongen ett tag. Sedan fick jag komma in igen och då hade han tänd ljus inne i vardagsrummet och ställt upp två glas cola och lagt hallon formade i ett hjärta och även lagt upp min favoritfilm och två andra som han vet att jag vill se. Hur underbar är han inte, va?

Gårkvällens förolämpning: "Du ser ut som en sådan där brud som hänger på Gröna Lund."
Gårkvällens skönaste: Cassandras skratt, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0