Skoskav

Äntligen hemma! Jag har sådana skavsår på hälen, det bara bränner!

Igår var jag med Mia fram tills bror min hade slutat jobba, då åkte jag till honom. Vi kollade på Grey's och sedan åkte jag vidare hem till Mia i jarlaberg. Hon lockade mitt hår och lånade ut kläder till mig (skitsnygga!!!) sedan bar det av till Kempas ute i Ektorp. Jag hade det jättetrevligt och vid två drog vi hem. Eller sprang hem. Jag vet inte vad som flög i Mia och mig - men sprang gjorde vi. Sedan gick vi hem och åt lite grann och somnade till "tre systrar och en mamma".

Idag har jag solat solarium med Emmeli och sedan gymmat. Fan vad jag är slut i kroppen och mina fötter typ brinner! Det kändes som att jag aldrig skulle komma hem när jag gick från tunnelbanan!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att tvätta håret och sen ska jag äta mat. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0