söndag borde döpas om till filmdag

Idag klockan elva var jag och Jonas inne i stan och såg Indiana Jones, den nya filmen alltså, på bio. Den var jättebra men som tidningarna hade skrivit innan så var slutet lite väl amerikanskt. Och jävligt ologiskt och konstigt. Men annars var den verkligen jättebra. Precis min humor och sådär härligt klyschig och aa... jag rekomenderar att se den.

Sen när vi kom hem (efter att vi hittade ett getingbo på balkongen) kollade vi på "what happens in vegas" med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Det var en romantiskt komedi och verkligen amerikansk, men samtidigt underhållande. Så helt klart sevärd.

Nu är Mattias här och ska äta middag. Fläskfilé och bacon och ris. Sedan är det väl läggdags i stort sätt eftersom vi ska upp klockan fem imorgon.


Kommentarer
Postat av: Liz

Jag har själv funderat på att se "What happens in Vegas", får se om jag hittar någon att se den med. Den låter ju så kul! :D

2008-05-25 @ 17:22:24
URL: http://www.kettilsdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0