Time for change?

Snart ska jag åka in för att möta Emmeli. Vi ska utföra lite ärenden och sedan får vi se vad vi betämmer oss för att göra.

Jag har helt förälskat mig i amandas utseende och stil och allt. Självklart börjar jag på en gång fundera på att klipppa mig så där kort och ruffsigt men jag vet ju att jag kommer ångra mig så får jag ser någon annan med långt hår. Däremot funderar jag på att skaffa lugg igen. Kanske en lite spretigare snelugg eller så där helt som jag hade förut. Vad tycker ni, kära vänner?

image294
Amanda Berg på bilden

Kommentarer
Postat av: Petra

hon är jättesöt :D har du sett hennes klädlinje? jättefina kläder..

saknar dig

2008-05-14 @ 13:36:31
URL: http://petroow.blogspot.com
Postat av: L:

jag håller med om luggen :) men behåll håret stumpan ;)

2008-05-14 @ 18:45:56
URL: http://klittan.blogg.se
Postat av: emmeli

DU SKA KLIPPA DIG SÅ, det är sjukt snyggt *hjärta*

2008-05-15 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0