better days - here i come!

Man vet att det har varit en lyckad natt när man vaknar utan röst, med en bula på huvudet och ett konstigt blåmärke på smalbenet.

Mia och jag startade lördagskvällen med att åka till veronica i kärrtorp och dricka trefemmor. Efter massa resande fram och tillbaka efter Mias nycklar och pass så var vi äntligen på Fellows. Vi dansade galet tillsammans med Mias kamrater och jag dansade in i Johan, Denise ex, och hans kamrater. När klockan blev ett och Fellows stängde drog vi vidare till Temple Bar och hade det fett kul. Magnus trodde jag hade tourettes och Mia och jag slog i huvudena i varandra (vilket resulterade i bulor dagen efter). Jag önskar jag hade fotat hela kvällen så jag kunde få med alla high-lights som hände under den där  kvällen.

Idag har jag nästan feber och har varit knäsvag hela dagen. Men det var så värt det. Nu är det snart dags för godis och amigochoklad. Vi hade adventfirande med lussebullar, pepparkakor och julmust idag också. Och så julpyntade vi och handlade borta vid hemköp. Jag har funderat på att städa mitt rum också.

Anledningen till att jag vaknade utan röst var för att redan i torsdags kände jag att jag började få ont i halsen men jag har hållit igång ovanligt mycket hela helgen istället för att ligga hemma med halstabletter och honungste. Så igår blev det för mycket och min röst la ner helt enkelt. Sen skrek jag väl lite ovanligt mycket igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0