fan vad nojjig man blev då

Nej det här var ju inget att höja hatten för. Har börjat äta lite för mycket onyttigt och det syns nu på ställen jag helst inte vill att det ska synas. Jag får väl skylla ifrån mig på Jossan som gav mig en påse full med snickers, twix och dumle som tack för att jag bjöd henne på festen. Mitt sockersug är igång och så är jag inne på helvetesveckan (även kallad lingonveckan).

Så att mitt självförtroende är i botten är inget ovanligt för denna tid, men kroppen jag kan omöjligt skylla på något annat än mina matvanor. Jag som trodde piercing i tungan skulle ge den motsatta effekten då det är väldigt knepigt att äta.

Nej jag kanske ska gå ut och gå en runda innan de desperata hemmafruarna dyker upp i rutan.

Kommentarer
Postat av: Mam

Du som kollar så mycket på teve och film: Varför skriver du inte recensioner? Blir mycket roligare att läsa då, när man fattar vad det är du tittar på hela tiden. Tycker jag alltså.

Puss

2008-11-05 @ 08:13:35
Postat av: Hedda

Jag har utmanat dig, kolla mitt blogginlägg "utmaning" för regler, kopiera och lägg in i ett nytt inlägg på din blogg och skriv dit dina egna saker :)

2008-11-05 @ 15:22:05
URL: http://hedddas.blogg.se/
Postat av: emmeli

darling, har du försvunnit? call me <3

2008-11-06 @ 09:37:33
URL: http://emsan.blogg.se/
Postat av: E.

Hej baby, och tak för senast! De är i varje fall från Gina.

Puss.

2008-11-08 @ 11:54:10
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0