framsteg

Hela dagen har jag tänkt publicera massa deprimernade låttexter och annan skit. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen... har ni sett något sånt? NEJ, det är för jag faktiskt har lyckats rätt bra med mina nya livsstil. Om man kan kalla det det. Det det, det det.

Jag försöker ta allting med en nypa salt. Skaka av mig negativa och dåliga tankar om allt som rör mig. Inte stanna kvar i situationer jag inte mår bra av eller trivs i. Inte stanna kvar i relationer jag inte mår bra av eller trivs i.

Jag har min egna lilla medicin mot det här. Varje gång jag sätter på en deprimerande låt och lägger mig på golvet redo för att bryta ihop så sätter jag istället på Pink - So What. Det funkar fan varje gång. Jag blir så sjukt glad och taggad på att strunta i allt dåligt när jag hör den låten. Awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0