inget blev som planerat men lika glad är jag för det

Jag har aldrig direkt följt Cityakuten men igår kollade jag på ett avsnitt och fy fan vad jag grät. Så nu har jag bestämt mig för att börja kolla på det (dvs ladda ner det). Jag vill ju helst se det från det första avsnittet så man förstår allt som händer och lär känna karaktärerna helt från grunden. Men det är FEMTON säsonger. Så frågan är om jag ska ta och hoppa in mitt i serien eller lägga ner massa tid på att kolla från början. Kan ju började med att försöka hitta en säsong1 som faktiskt går att ladda ner. Den jag har hållit på med nu har inte rört sig på flera timmar.

Det var tänkt att Emmeli och Mia skulle kommit över på middag idag, korvstroganoff ni vet. Men stackars Emmeli blev sjuk. Så tyvärr fick jag nöja mig med bara Mia... neeeeeej Mia är aldrig något man nöjer sig med, det är en ÄRA att få vara med henne. Man ska vara tacksam att hon offrar sin dyrbara tid för att spendera en kväll med en! Så det så!

Jag ville göra en sallad á la mamma men de hade ingen roccula-mix där pappa handlade så jag gjorde tomater med mozzarella istället.

Nu ska jag smörja in mina ben och kanske lägga upp någon bild. Det börjar bli så himla mycket text på den här bloggen. Inte kul, inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0