jadå

Jag var ute och skakade rumpa med Mickis igår. Jag dansade tills svetten rann faktiskt. And that's not hot, så då var det dags att gå hem. Bokstavligt talat GÅ hem. Jag skulle sova med Mickis eftersom min tunnelbana slutat gå och vi tog någon buss som i stort sätt bara tog oss halvvägs till hennes hem. Men det var faktiskt skönt att ha gått av sig svetten och ölen innan man gick och la sig. Och att somna till Mickis doftljus var inte helt fel heller. Äntligen fick jag sova ut!

Nu har jag satt på mig min älskade pyjamas och ska mysa i soffan ett tag innan det är dags för middag.

JUSTE JA! När vi satt och väntade på bussen så började vi prata med en kille som sedan visade sig vara pojkvän till en av Mickis kompisar och när vi gick av (vi gick av på samma hållplats) så mötte den där snubben FERRE. Från min förra klass! Världen är bra liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0