man borde sova nu egentligen

Nu äntligen har jag skickat in den där jävla artikeln till svenska läraren. Hoppas den inte är allt för dålig. Vi skulle skriva en artikel som att vi hade suttit med i rätten när Shylock kräver sitt skålpund kött (ur Köpmannen i Venedig). Först och främst har jag nog aldrig läst en artikel som beskriver en rättegång och sen är det typ omöjligt att förstå vad som står eftersom det är gammelsvenska och grejer. Men ett G borde jag väl få för det åtminstone? Nu har jag skickat den i alla fall och så ska jag lämna tillbaka boken imorgon. Några saker jag kan stryka på min att-göra-lista. Sen hade jag ju tvättstugan idag också, den tog slut vid 22 och sedan dess har jag knåpat på min artikel. Jag har börjat se på en film som faktiskt verkar bra men den lär jag ju inte hinna se eftersom klockan redan är elva och jag ska upp klockan 06.00 imorgon. Hah, vem försöker jag lura? Jag kommer ju kolla på den ändå och sedan kommer jag antagligen skjuta upp mitt besök i duschen en dag till. Undra hur lång tid det tar innan jag börjar lukta? Filmen kommer först, sedan kan jag ta tag i min hygien.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svenska lärare? Det här bådar inte gott unga dam. Eller det kanska var en uppgift till din svenska lärare och inte den kanadensiska läraren?





Svensklärare

2008-11-04 @ 07:41:04
Postat av: zabina

Drygt, men helt rätt. Ska genast be att få gå på några extra lektioner i svenska.

2008-11-04 @ 17:54:57
URL: http://zabbeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0