nu mår jag bra, jävligt bra till och med

Jag var och firade min farmor idag. Hela 84 år är hon nu, tror jag i alla fall. Min mormor hade gratulerat henne vilket fick mig att inse att jag inte har skrivit brev till henne på evigheter. Det ligger nu högst upp på min att-göra-lista. Efter god mat och massa prat åkte jag och pappa till gullmarsplan. Där mötte jag min partypingla Emmeli och pappa åkte in till stan för att festa vidare.

Nu sitter jag och Emmeli i soffan med bordet fullt av chips, godis, kakor och läsk. Jag som redan mår illa av all mat och tårta liksom. Så vi ska svulla, prata skit och kolla på film nu.

Den här helgen har verkligen varit lugn. Igår var jag och Mia hemma och glodde på film också. Skönskönt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0