shut up and sleep with me (dagens låt alltså)

Min pluggdag blev mycket bättre en förväntat! Eftersom jag omöjligen kan koncentrera mig hemma så åkte jag in till zinkensdamm och pluggade med Denise på älskade fåtöljen (det har blivit ovanligt mycket fika på sistone). Vi satt där i någon timme och jag har faktiskt ganska bra koll på allt jag ska kunna nu. Måste bara repetera lite nu fram till på tisdag. Denise fick spring i bena och ville gå på bio så vi drog oss till medborgarplatsen och Denise köpte biljetter för 21-bion, Låt den rätte komma in (oooohh) och som tack bjöd jag henne på en romantisk middag på Burger King.

Jag skrattade helhjärtat, det var riktigt länge sedan. Fy fan vilken bra dag det har varit. Filmen var väl helt okej också, lite läskig och lite konstig. Typiskt svenskt, hehe. Nu är det dags för min skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0