utmaning!

Jag har ju då blivit utmanad av Hedda.


Regler;
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag är grovt rädd för sopnedkast och dammsugare.

2. Jag har en tendens att falla för killar som redan har en flickvän.

3. Jag kan inte gå och dricka samtidigt.

4. Medan någon pratar kan jag drömma mig bort och tänka på helt andra saker. Det handlar inte om att jag är uttråkad eller samtalsämnet inte intresserar mig... jag har helt enkelt ingen förmåga att kontrollera min tankar eller tankegångar.

5. Allt som glittrar fascinerar mig

6. Prylaffärer gör mig upphetsad.

7. Jag säger "vid det här lagret" istället för "vid det här laget" (laget låter helt enkelt fel, lagret faller mycket lättare på tungan) 

Jag utmanar:
1. Denise
2. Mia
3. Emmeli
4. Linda
5. Emma
6. Jon
7. Omoral! Även kallad Sebbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0