en eller fem för många muffins i min lilla mage

Emmeli, min älskade Emmeli. Hon är blond nu föresten, skitsnyggt! Hon kom över till mig runt halv sju och jag bjöd henne på lite korvstroganof och sedan bakade vi muffins och kollade på Idol och Grey's Anatomy. Nu sitter hon nog tryggt på tunnelbanan och lyssnar på musik. Vi pratade om att resa iväg någonstans och nu mer än någonsin känner jag verkligen att jag behöver skaffa ett jobb. Så man har råd att åka någonstans med alla brudar sen.

Nu ska jag somna till How I Met Your Mother medan resten av mina vänner är ute och festar för fullt. Imorgon blir det att åka till skolan för att hämta rikskuponger (eller krigskuponger om man heter Jon) inför praktiken, som förövrigt ligger i SPÅNGA. Så på tisdag måste jag åka hemifrån 05.45! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0