en vanlig måndag med andra ord

Jag kom nästan just hem (har diskat upp efter far och bror som ätit mat som JAG har lagat, riktigt jämställt här) efter att ha spenderat kvällen med Denise. Först var vi och fikade på fåtöljen och sedan kollade vi på gamla bilder och lyssnade på nostalgi-låtar hemma hos henne. Jag hade kunnat legat där för evigt kändes det som, men tösen ska upp och arbeta imorgon så jag lät henne få sin skönhetssömn istället.

Det var tänkt att jag och bror skulle kolla på Grey's nu men han har fastnat för How I Met Your Mother (can't blame him) så jag får vänta tills imorn. Själv sitter jag nu med chokladkross (en glass alltså för de som inte hänger med) bredvid mig och ska kanske ladda ner någon film eller ta någon som vi har hemma. Det känns konstigt att inte sova med Mia eftersom vi har gjort det tre nätter irad nu. Det är tomt här...

Jag köpte nya skor idag, ja! De är jättefina. Jag tycker mycket om dem. Kanske laddar upp en bild så ni får se mina nya älsklingar.

Kommentarer
Postat av: em

okej darl. taktik snack nu då :) du måste hjälpa mig med lösnaglar samt lösögonfransar (att sätta på allt) på lördag! good talk babe! haha <3<3

2008-10-28 @ 10:08:48
URL: http://emsan.blogg.se/
Postat av: zabina

haha självklart älskade! <3

2008-10-28 @ 12:44:25
URL: http://zabbeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0