happy happy happy face

När praktiken är över ska jag ta hand om mig själv. Jag ska vårda min kropp och mitt inre. Inga fler onödiga uppbrott i livet. Jag ska vara den charmerande Zabina jag vet att jag kan vara. Jag ska vara den positiva Zabina som jag alltid ser mig själv som. Även fast jag märker när jag läser tidigare inlägg att jag inte alls är positiv. Knappt någonstans faktiskt. Jag ber om ursäkt för det.

Det ska jag också försöka göra. Stänga in mina känslor och le åt världen. När det blir för hårt ska jag skrika och kanske örfila mig själv, bara för att få tillbaka fokuseringen.

Praktiken var jättebra idag! Vi fick riva igen, vilket är väldigt slitsamt och plågsamt eftersom vi nu river gipsväggar. Det smular och har sig och allt hamnar över allt. I munnen, näsan, håret, bhn, ögonen, hittade till och med gipsbitar i magfickan på tjocktröjan. Viserligen arbetade vi bara från 09.00-12.30 idag. Kanske därför det gick så bra. Imorgon har jag ingen mat att ta med mig eller energi. Men vet ni vad? Det kommer bli underbart! Bara steka några kötteli-köttbullar på morgon kvisten, koka lite snabb makaroner, hacka upp lite sallad och skiva några tomater och voíla: dinner is served! Eller aa, lunch i det här fallet då. Lätt som en plätt, om man nu är sugen på plättar. Det är ju mumsigt.


Oh that's hot. Work it girl!

Kommentarer
Postat av: D

öhm, när snattade du med dig min tröja? :P Love.

2008-10-20 @ 23:46:02
URL: http://myreasons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0