in my face

Mickis och min praktikplats var inte alls i Spånga - o nej. Den ligger i Norrtälje. Men vi får skjuss från Barkaby(gg) så det är faktiskt helt skönt. Nackdelen är dock att jag alltid somnar i bilar (vilket mickis nu har bildbevis på) så jag är lite halvgroggy när jag kommer ut och ska arbeta sedan. Hittills har det varit jättekul faktiskt, kanske för att jag var beredd på det värsta.

Vi praktiserar alltså på ett litet bygge vid Norrtäljes skärgård (enligt Patrik i alla fall, jag hade ingen koll på vart vi var) och ska bygga ut en sommarstuga. Idag fick Mickis och jag riva panel och imorgon ska vi antagligen sätta upp ny om vi inte ska riva ännu fler väggar. Det svettigt men roligt, förutom alla äckliga kryp (läs: monster) som gömmer sig under gamla plankor.

Fast nu är jag så trött så jag ska nog fokusera på att hålla mig vaken ett tag och somna vid åtta igen. Det är naajs.




Kommentarer
Postat av: Mam

Vilket otroligt ställe! Hoppas vädret håller i sig!

2008-10-07 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0