it's so hard for me to breathe

Jag är glad idag, riktigt glad faktiskt. Men jag saknar kärlek. Jag saknar att känna värmen från den man älskar. Jag saknar att inhalera doften som representerar allt som har med trygghet att göra. Jag saknar beröringen som får en att rysa enda in i själen. Jag saknar suget i magen man får när man ser att det är Han som ringer. Jag saknar att älska någon så mycket att det gör ont, att man ligger vaken en hel natt bara för att man är så förbannat lycklig. Jag saknar att veta att man räcker till oavsätt vad man har på sig eller om man inte är sminkad. Jag saknar att vilja skippa skolan bara för att inte röra sig från sängen hela dagen, bara ligga där och hålla om varandra. Jag saknar att sjunga duet till klyschiga kärlekslåtar. Jag saknar känslan, som jag får svårare och svårare att komma ihåg.

Nej, nu är jag inte glad. Det här var ju inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0