jävla mörker

Fyfan vad trött jag är. Trotts att jag somnade typ kvart över sju igår. Fy fan fy fan fy fan. Sen har jag ingen matlåda idag eftersom pappa och jag käkade varma mackor. Får bli kalla mackor till lunch idag. Jag som ville ha sallad. Men vi har ingenting hemma, eller jo tomater. Men lite småtrist sallad om den bara innehåller tomater... Jag vill sova!

Det spelar ingen roll hur utvilad jag är egentligen. Att veta att klockan är FEM och det är kolsvart och iskallt ute gör att jag bara känner mig utmattad och vill aldrig krypa ut ur sängen... Fan nu måste jag äta frukost också, bläääääääääää,

Kommentarer
Postat av: mia

du är så duktig min lilla pingla! <3

2008-10-08 @ 17:14:19
URL: http://mijii.blogg.se/
Postat av: Muppis

Välkommen till morgonvärlden! men erkänn att det är skönt att gå till tunnelbanan i den kalla luften? :)

2008-10-10 @ 04:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0