kanske det vackraste jag någonsin kommer möta


För att du, upprepdade gånger, drar upp mig ur skiten utan att du ens vet om det. Du har en tendens till att alltid säga det rätta sakerna, du sträcker ut den där hjälpande handen precis när man håller på att falla. Jag kommer aldrig sluta häpnas över hur du kan åstakomma så mycket när du lever efter samma tid som jag. Du har så många bollar uppe i luften, ett eget liv att leva, men lyckas ändå få alla runt omkring dig att känna sig delaktiga och uppskattade.

Så nu sitter jag här, med våta kinder, bara för att du la upp en bild på oss på din blogg. För att du återigen slog bort alla mina demoner bara med två ord. Aa shit alltså, jag hittar inte orden. Jag skulle sälja min själ till djävulen för att rädda dig om du var i knipa. Du är liksom den renaste, ärligaste och vackraste kärlek jag någonsin stött på.

Jag älskar dig. Ord eller agerande kommer aldrig någonsin kunna mäta sig med vad mitt hjärta, eller vad det nu är man känner med, skriker när jag ser eller hör dig, eller läser vad du skriver.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam om att sitta med tårar i ögonen, kunde knappt läsa de sista radera. Du har nog skrivit det vackraste någonsin jag läst om mig själv.

Du vet inte att du gör det kanske, men du får alltid människor att må underbart. Du får mig att älska mig själv. Det kommer jag alltid älska dig för. Ditt sätt att se något bra i mig. Du är en riktig förebild Zabina. Du är en ängel på jorden.

2008-10-14 @ 22:52:00
URL: http://klittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0