tillslut får man nog av att ligga i sin egen skit

Den här veckan har förstört mig. Först idag så gick jag och kollade på rälsen mellan kärrtorp och bagarmossen. Jag stod där ett bra tag. Nu har jag tagit upp mitt dockskåp från källaren och tänker nu möblera om i det. Vad händer med mig?! Dockskåpet liksom! Kom igen!

Imorgon ska jag ut och vara mig själv igen. Först tänkte jag simma - dränka mina problem i Forsgrenskas smutsiga vatten. Sen har Mia och jag lite business att ta itur med och efter det är det utgång. Älskade älskade utgång. För att göra dagen ännu bättre kommer jag somna med Linda bredvid mig. Det blir svårt att toppa!

Kommentarer
Postat av: L.

Sovarkompiiis :D <3

2008-10-17 @ 00:57:29
URL: http://klittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0