avslöjande

Idag lyckades jag skrapa ihop 60kr och drog med mig Mia till H&M och köpte deras slingpaket. Det blev ingen större skillnad egentligen så jag ska nog färga om hela håret när pengarna kommer in på kontot.

Jag älskar mina vänner (och killar, mmmm) så mycket. Allting har blivit så mycket klarare på sista tiden tack vare dem. Jag har fått prata och gå genom allting som jag har grävt ner lite för djupt den senaste tiden. Nu är jag alltså hyffsat klar i skallen och redo för livet igen. Hoppas det håller i sig lite längre den här gången!

Imorgon ska jag till skolan med mina, ganska, nya byxor för endast 99kr och den fina tröjan jag fick låna av Mia. Det är alltid lika spännande att gå till skolan när man vet hur man ska se ut. För att få skolan att bli lite roligare ska jag brygga kaffe, eller te, imorn så jag kan ta med mig termosen. Så blir det lite mer action i alla fall.

Jag söker för övrigt jobb nu också. Dyker rätt jobb upp kommer jag antagligen inte längre gå i Nackademin. Så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0