bara det godaste gott!

Jag kände att jag inte riktigt fick den där reaktionen jag ville på det senaste inlägget. Jag var sugen på en riktigt diskusion där. Men jag och Denise konstaterade på telefon precis att det är ganska skön att inte byta för ofta, men lufta täcket ska man alltid göra.

Idag skulle någon nisse från vår praktikplats ringa - men icke! Istället har Mickis och jag spenderat förmiddagen med att snickra ihop en papperskorg till tjejernas omklädningsrum och när Tommy blev för grinig för att vi inte gjorde något mer så fick vi hans välsignelse att åka hem.

Så nu har jag sovit i några timmar, ätit två mackor, ett halvt paket "chokladkross" och nu smaskar jag på lakritsnappar från Haribo (det var "3 för 20" på ica). Självklart kollar jag på How I Met Your Mother, men jag måste se om massa avsnitt eftersom jag somnade efter att ha sett ett kanske.

Mycket mer än det har jag väl inte att tillägga efter mitt långa blogg-uppehåll. Men det kommer mera, någon gång (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0