en natt utan sömn

Jag hade värsta natten någonsin inatt. Jag somnar till The notebook för att sedan vakna någon timme senare av världens obehagligaste dröm och jag somnar om och drömmer en till mardröm. Så jag sätter mig vid tv och försöker hålla mig vaken för att inte drömma något igen. Halv fem går jag och lägger mig eftersom jag ska upp 6. När klockan ringer väcker den mig ur en ytterliggare mardröm och nu är jag så förvirrad och ledsen att jag helt enkelt inte kan gå till skolan. Jag sjukanmäler mig och skickar sms till Mickis och stirrar ut i mitt rum för att sedan somna om i fyra timmar. När jag vaknar nästa gång är det inte efter en mardröm men en jättekonstig dröm så jag mår nästan illa när jag vaknar.

Vid det här laget har jag tröttnat på att försöka sova så jag går ut på en promenad. Jag går till bagarmossen och hittar spåret så nu vet jag hur jag ska ta mig hem om tunnelbanan slutar gå eller så. Efter 40 minuter är jag hemma igen och sedan dess har jag suttit här i soffan och kollat på tv.

Emmeli kommer sen, det ska bli jätteskönt. Då ska jag passa på att städa i köket också, över ett glas oboy. Jag håller på och laddar ner massa serier också, så om jag fortsätter drömma mardrömmar inatt ska jag kolla på House, Vänner eller How I Met Your Mother. Jag har inte råd att missa fler skoldagar nu.

Kommentarer
Postat av: Mam

Sov gott vännen min! Jag bestämmer att du från och med nu kommer att drömma fina drömmar och vakna utvilad.

Stor kram!

2008-09-23 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0