For you my dear readers

Vem är din bäste vän?

Mickis, Mia, Denise, Emmeli och Linda
Vem älskar du?

- Massa!

Vem hade du senast sex med?

- Jonas

Vem vill du bli full med?
-
Mickis såklart
Vem är den bästa artisten?
-
Förtillfället är det nog Lady Gaga eller Rihanna (dock bara på varsin låt)

Vem pratade du senast i telefon med?

-  Pappa

Vem har du en liten crush i?
-
Mickis vet
Vem är snyggast i världen?

-  Mickis vet och han snyggingen i skolan som inte har något namn än.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

- Till pappa, känns som att han behöver det mest

Vem är snällast i världen?

-  Emmeli
Vem vill du prata med?

- Mickis vet
Vem sov du med senast?

- Miapia Åström
Vem såg du full senast?

- Hedda, Philippa och Hyllensved

Vem vet allt om dig?

- Ingen alls just nu tror jag

Vem kysste du senast?

- Emmeli
Vem kramade du senast?
-
André tror jag
Vem kan berätta allt för dig?

 - Mia, Emmeli, Mickis, Denise och Linda

Vem kan du berätta allt för?

- De jag precis nämnde
Vem hatar du?
-
  Ingen förtillfället, kanske de bitches som tar mina killar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0